Subject: Tegevuskoha lisamine
From: "Olga Proskurnina" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 13:24:30 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere päevast

Kirjutan Teile kliinikust Estonian Clinic OÜ. Pöördumise põhjus: soov
olemasolevale litsentsile tegevuskoha lisada, kuidas seda saab teha ja mis
dokumendid nõutud?

Lugupidamisega

Olga Proskurnina

kliiniku juhataja

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 5596 7215

Estonian Vein Clinic               -  <http://www.evc.ee/>
http://www.EVC.ee

Estonian Foot Clinic               -  <http://jalakliinik.ee/>
http://jalakliinik.ee

Lasergünekoloogia kliinik     -  <https://gunekoloogiakliinik.ee/>
https://gunekoloogiakliinik.ee/

Sooleravi kliinik                      -  <https://sooleravikliinik.ee/>
https://sooleravikliinik.ee/

Beauty Clinic vipMedicum    -  <http://www.vipmedicum.ee/>
http://www.vipmedicum.ee/